Alt på ett sted
Tilgjengelighet har gått fra å være et konkurransefortrinn til å bli en selvfølge i nåtidens multitaskende hverdag. Vi kjøper feriereisen online i arbeidslunsjen og handler inn profilgaver til årets kickoff etter at poden er i seng. Visma tar konsekvensen av dette og lanserer denne våren en komplett innkjøpsportal for bedrifter; der alle leverandører er samlet på ett og samme sted. Enkelt og tilgjengelig for alle ansatte, uansett plattformpreferanser.
Kostnadsbesparende
Alle liker et godt tilbud. Innkjøpssjefen trenger å innfri besparelseskrav på store utgiftsposter som forretningsreiser, telefon og kontorrekvisita. Ofte går det mye tid med til å innhente tilbud og reforhandle bedre avtaler. Den enkelte ansatte surfer rundt etter kampanjepriser på faste og spontane innkjøp som trening, fly og hotell. Stordriftsfordeler hører med til sjeldenhetene. En enkel login gir nå tilgang til ferdig rabatterte avtaler på en rekke produkter og tjenester. Med noen få tastetrykk sparer både ansatte og bedriften penger, hver gang de handler.
Lojale medarbeidere
I dagens kamp om hodene vil bedrifter som ivaretar privatlivet ofte trekke det lengste strået. Personalgoder som bidrar gledelig på lommeboken har en tendens til å bli positivt vanedannende. Visma sitt fordelsprogram bør dermed kunne skape god stemning i hele din virksomhet, fra resepsjonsdesken til hjørnekontoret. Og det i seg selv kan kanskje redusere noen kostnader?
Vil du vite mer?
Les mer om Visma Innkjøpssamarbeid og fordelsprogrammet for ansatte.