I løpet av tre år har selskapet tjent 61 millioner kroner. De tre gründerne Henrik Nørstrud, Thomas Adams og Knut Gresvig fortalte til Aftenposten i januar at de har solgt over en halv million Onepiecer.
– Det er ikke sånn at vi har funnet opp dette kleskonseptet, med to bein og to armer, smiler Henrik Nørstrud. Likevel traff de blink med OnePiece, som på kort tid er blitt megapopulær, spesielt i Norden.
I dag er OnePiece Norges største merkevare på Facebook med over 1 000 000 likes. Det slår knock-out på alle andre. Med et digitalt og sosialt ståsted åpnet de den første konseptbutikken i Sverige i 2010. I dag har de 7 egne butikker.
DE ÅPNER – NÅR VI GÅR HJEM
For å holde seg oppdatert bruker OnePiece skyløsninger.
– Vi er en dynamisk organisasjon tuftet på innovasjon. Derfor er det viktig å se fremover, og ikke bakover. For oss betyr nettskyen at vi er oppdatert til enhver tid. Data som ikke er oppdatert, er verdiløse. Oppdaterte økonomi- og logistikkdata fra de globale markedene er spesielt viktig for oss, siden amerikanerne åpner butikken, når vi går hjem.
– Et system som er oppdatert, er gull verdt. Vismas nettbaserte løsninger gir oss de mulighetene, ser det ut til. I tillegg er det mer fleksibelt.
Drømmer du om å starte egen bedrift?
Kom i gang med den nettbaserte løsningen Visma eAccounting.
Les mer om skusessbedriften OnePiece i vårt kundemagasin Vismagazine