Ta de små stegene mot å bli enda bedre
Med Enterprise Samarbeidsmodell får du:
- En dedikert Customer Success Manager
- Konsulentbistand
- Support og Community
- Performance support (ePlus)
- e-læring
- Nettkurs
Hva gjør en Customer Success Manager?
En Customer Success Manager er en aktiv samarbeidspartner som kan bistå i daglig drift og support, men også i strategiarbeidet og planleggingen av aktiviteter det kommende året. Det kan være aktiviteter som opplæring av ansatte, rådgivning på beste praksis, ny funksjonalitet eller råd om etterfølgelse av nye myndighetskrav.
Sørger for at du får svar på alle spørsmålene dine
Hjelper deg med å utnytte løsningen
Prioriterer aktivitetene gjennom året
Tilrettelegger for kurs og opplæring ut i fra behov og planer
– Som leder gir det meg trygghet å vite hvor jeg skal henvende meg om noe oppstår. Visma er veldig proaktive, og tar kontakt med oss mer enn vi henvender oss til de.
Våre Customer Success Managers
Elin Roen
Jorunn Merete Misje
Involvert helt fra driftstart
- Kjenner deres portefølje og status på support, drift og planlagte aktiviteter
- Informerer og gir påminnelser om kurs, webinarer, nyheter og annen relevant informasjon
- Et proaktivt og operativt kontaktpunkt som også tar initiativ til møter
- Deres stemme inn mot Vismas produkt- og konsulentapparat
- Sparrer med dere for å for å gi dere mest mulig verdi ut fra investeringen
Kontakt oss
Vil du vite mer om samarbeidsmodellen? Fyll ut skjemaet, så hører du fra oss.