Bedriftsavtaler på drift
Få full kontroll på bedriftens strøm-, avfallshåndtering-, renhold, flytting- og alarmkostnader med Visma Innkjøpssamarbeid.
Vi i Visma Innkjøpssamarbeid har fremforhandlet en rekke avtaler med anerkjente leverandører, slik at din bedrift skal spare stort på innkjøp til bedriften. Våre avtaler gir deg store besparelser og økt lønnsomhet samtidig som den enkle portalen og de ferdigforhandlede avtalene sparer deg tid som du kan bruke til å jobbe med bedriftens kjernevirksomhet.
Les hvordan Visma Innkjøpssamarbeid kan spare deg penger på
Les hvordan Visma Innkjøpssamarbeid kan spare deg penger på
Les hvordan Visma Innkjøpssamarbeid kan spare deg penger på
Som medlem av Visma Innkjøpssamarbeid får du tilgang til totalt over 40 innkjøpsavtaler på drift og flere andre områder som bemanning, reise og kaffe. Vi har avtaler som kan redusere de fleste innkjøpskostnadene til bedriften din, og du har muligheten til å prøve dette helt gratis og uforpliktende ved å trykke på knappen under.
Avtalene er forhandlet frem av Visma Advantage AS. Filosofien til Visma Advantage er at hvert eneste innkjøp er en mulighet til å redusere kostnader. I dag forhandler Visma Advantage innkjøpsavtaler på vegne av 9000 medlemsbedrifter med et årlig innkjøpsvolum på 2 milliarder kroner, og er med dette Nordens største innkjøpssamarbeid.