- Du får tilgang ved å fylle ut skjema om å prøve gratis i 6 måneder
- En av våre innkjøpsrådgivere vil kontakte deg for en innledende samtale
- Du får tilgang til vår innkjøpsportal hvor du finner informasjon om alle avtalene
- Du velger hvilke avtaler du ønsker å benytte
Du får tilgang til innkjøpsportalen og våre fremforhandlede betingelser gratis i 6 måneder. Ved utløp av prøveperioden tar vi en gjennomgang av de besparelsene ditt firma har oppnådd gjennom innkjøpssamarbeidet. Hvis du ønsker å fortsette å bruke våre avtaler etter prøveperioden kan du kjøpe tilgang. Dine rabattkoder blir lagret, og du kan fortsette å handle med markedets ledende betingelser. Ønsker du ikke å gå videre etter prøveperioden blir kontoen din inaktiv av seg selv.
Ønsker du å vite hvor mye din bedrift kan spare, kan vi i Visma Innkjøpssamarbeid tilby en gratis og uforpliktende benchmark av et eller flere avtaleområder. Populære områder er strøm, mobiltelefoni, kontorrekvisita, forsikring og reise. Du sender oss informasjon om eksisterende kostnader, vi presenterer mulige besparelser gjennom vårt innkjøpssamarbeid.
Kundeforholdet knyttes direkte mellom kunde og leverandør, men Visma Innkjøpssamarbeid sine fremforhandlede betingelser legges til grunn.
Som medlem i Visma Innkjøpssamarbeid betaler du en årlig kostnad. Den årlige avgiften er uavhengig av antallet avtaler og tjenester din bedrift benytter seg av. Vårt tips for optimal utnyttelse, effektivisering og besparelse er at man benytter seg av så mange avtaler og tjenester som mulig.
Vi tilbyr et eget fordelsprogram for ansatte som inneholder avtaler som den ansatte kan bruke privat. Mer informasjon om fordelsprogrammet finner du her.
Et utvalg av Visma Innkjøpssamarbeid sine avtaler inneholder en kundebonus, også kalt kickback. Kundebonus utbetales en gang i året, basert på årlig innkjøp hos den aktuelle leverandøren. Hvert år utbetaler vi i overkant av NOK 3 millioner til våre kunder basert på deres innkjøp.
Alle avtaler via Visma Innkjøpssamarbeid er uforpliktende. Det vil si at din bedrift kan velge å benytte det antallet avtaler dere selv ønsker, uavhengig av innkjøpsvolum.
Ved inngåelse av medlemskap i Visma Innkjøpssamarbeid vil det bli opprettet unike koder for din bedrift som benyttes ved bestilling hos en aktuelle reiseleverandøren. Avtalen kan også implementeres i ditt reise reisebyrå, slik at avtalen automatisk benyttes ved bestilling via reisebyrået.