Guide: Hvordan lykkes med gode innkjøp

Gode innkjøp gir enklere hverdag

Uansett hva din kjernevirksomhet er eller hvilken størrelse din bedrift har, vil den alltid ha behov som må dekkes for å kunne operere effektivt. Behovene dekkes ofte best gjennom gode innkjøp. Vi har samlet seks tips til hvordan du kan sikre din bedrift gode innkjøpsavtaler som skaper verdier.

Outsource innkjøpene til eksperter

5 gode grunner til hvorfor du skal outsource dine innkjøp

5 gode grunner til hvorfor du skal outsource dine innkjøp

  1. Du reduserer tid og ressurser brukt på markedsovervåkning og forhandlinger
  2. Du får en mer effektiv innkjøpsadministrasjon og leverandøroppfølging
  3. Du oppnår stordriftsfordeler du ikke får alene
  4. Du tilfører gode innkjøpsrutiner for alle i bedriften
  5. Du oppnår økt kontroll over avtaler og utgifter

Bli kjent med vårt innkjøpssamarbeid

 

Spar tid og penger med ferdigforhandlede rammeavtaler

Med Visma Innkjøpssamarbeid får du tilgang til over 40 ferdigforhandlede rammeavtaler innenfor alle områder du trenger til din daglige drift. Vi har forhandlet frem noen av de beste prisene på markedet og du vil du raskt oppdage mange nye områder hvor det er mulig å kutte kostnader. Det være seg innkjøp av kontorrekvisita, strøm, mobilabonnement, PCer, flyreiser og mye annet.

Se alle leverandører

Spar tid og penger med ferdigforhandlede rammeavtaler
Slik lykkes du med innkjøpssamarbeid

Slik lykkes du med innkjøpssamarbeid

  1. Lag en prioritert oversikt med hvilke administrative områder du har størst utgifter
  2. Start med den viktigste utgiftsposten og se hvilke leverandører som finnes innenfor dette området i innkjøpssamarbeidet
  3. Bestem deg for hvilke leverandører du ønsker å bruker
  4. Få alle i bedriften til å bruke avtalen

Prøv Visma Innkjøpssamarbeid gratis