Raske, enkle og korrekte registreringer
Det bør gå raskt å føre timer, registrere fravær og søke om ferie. Like smidig bør det være for lønnsansvarlig å kontrollere dataen og sørge for riktig utbetaling og rapportering. Alt dette gjøres superenkelt i lønns - og HR - systemet Payroll!
Det er lovpålagt å ha oversikt over ansattes arbeidstid – les mer om dette i artikkelen her.
Hvordan fungerer det?
1. Ansatte registrerer timer, ferie og fravær på appen eller på pc
2. Dataene blir automatisk kontrollert mot lover og regler
3. Nærmeste leder blir varslet på e-post og godkjenner forespørselen
4. Visma.net Payroll er oppdatert!
De ansatte bruker appen Visma Employee, og her har de full oversikt over egne timer og fravær samt feriesaldo. Appen for lederne heter Visma Manager, og gir tilsvarende oversikt. Her kan de godkjenne forespørsler fra de ansatte fortløpende.
Hva er fordelene?
Enkelt og smart registrering av timer, ferie og fravær
Ledere blir varslet og kan godkjenne på farten
Alle har oversikt over eget fravær og ferie
Ledere får gode fraværsstatistikker
Alltid oppdatert på gjeldende lover og regler
Noe av funksjonaliteten i systemet
Automatisk lønnsberegning
Automatisk beregning av arbeidstid og lønn gir korrekt fleksitid, overtid, tillegg, reisetid med mer.
Oppdatert på lover og regler
Systemet er alltid oppdatert i henhold til lovverket – slik overholder dere reglene for føring av timer og fravær.
Korrekte etterbetalinger
Datostyring gjør at systemet beregner riktig etterbetaling for fastlønn, timelønn, overtid m.m.
Synkronisert med timeregistrering
Registrerte timer og fravær sendes direkte inn i lønnssystemet. Ingen filoverføring mellom løsningene!
Sånn gjør du det!
https://www.youtube.com/embed/uKWk7dVCyVQ
https://www.youtube.com/embed/0T3p4_-3BYc
https://www.youtube.com/embed/GDaWw5JIN10
Visma Support
Ta kontakt med din partner. Vårt forhandlernettverk gir din bedrift tilgang til lokal rådgiving, oppfølging og supporttjenester.
Trykk her om du heller vil snakke med en salgskonsulent