Øk effektiviteten gjennom selvbetjening
Med Visma Multi kan de ansatte gjøre administrative oppgaver når det passer best for dem. Med HR-selvbetjening fjerner du tidstyver for ledere og gir en bedre følelse av oversikt og kontroll for de ansatte.
HR-Portalen er en webportal for leder, medarbeider og HR-medarbeider med direkte tilgang til lønn- og HR-relaterte oppgaver. Den er brukervennlig og tilrettelagt for selvbetjening. Nærmere 200.000 ansatte, ledere og HR-/lønnsmedarbeidere i Norge benytter HR-Portalen i dag.
Systemet er rollebasert, som betyr at du automatisk får tilgang ut ifra din rolle. Alle endringer blir loggført, og om det er nødvendig kan man gå tilbake for å se på historikken. Dette øker sikkerheten.
I HR-Portalen får du direkte tilgang til det som heter “min mappe” hvor du får oversikt over lønn, arbeidsforhold, nærmeste leder, dokumenter med mer. I tillegg gir den deg all den prosesstøtte tilknyttet lønn, administrasjon, fravær, kompetanse og læring du har behov for, uansett hvilken rolle du har.
HR-Portalen leveres som en skytjeneste, og sparer deg for større, interne IT-investeringer og unødvendige kostnader. Du slipper å tenke på oppgraderinger. Du og dine kollegaer vil alltid ha tilgang til siste versjon.
Mobilappen til Visma Multi gir en komplett mobilløsning for leder og medarbeidere. Appen inneholder rollestyrt funksjonalitet og gjør virksomheten mer fleksibel. Slik kan de ansatte utføre rutineoppgavene når og hvor det passer best.
Reiseregninger og reiseutgifter kan fort bli et frustrasjonsmoment når kvitteringene hoper seg opp. Strengere krav og regler til føring av utlegg og reiseregninger gjør også prosessen tidkrevende. Kvaliteten på registrerte data blir betydelig bedre når reiseregninger og utlegg blir registrert der de oppstår.
Med en mobilløsning som Multi Mobil kan ansatte raskt føre reiseregninger og andre oppgaver, og ledere vil oppleve en enklere hverdag og mindre manuell godkjenningsprosess.
Vil du se hvordan Visma Multi fungerer? Send inn skjemaet, så kontakter vi deg.