Små og mellomstore bedrifter
Smarte løsninger for deg som jobber i en mindre bedrift.
Forenkle driften med smarte løsninger for regnskap, faktura, inkasso, innkjøp og fordelsprogram for ansatte.
En av våre mest populære løsninger for små bedrifter er regnskapsprogrammet eAccounting. Dette er et brukervennlig og rimelig system hvor vi automatiserer regnskap og økonomi slik at du kan bruke tiden på andre ting.
Velg en smidig løsning for fakturering med eAccounting. Her kan du fakturere via app og sende EHF eller eFaktura. Du kan også automatisere hele prosessen fra fakturering til inkasso. Perfekt for enkeltpersonforetak, små aksjeselskap og foreninger.
Har du kunder som ikke betaler når de skal? Purre- og inkassoløsningen AutoCollect gjør det enkelt å følge opp ubetalte fakturaer.
Reduser innkjøpskostnadene ved å inngå et samarbeid med Visma. Du får tilgang til noen av markedets beste priser hos over 40 leverandører. Kutt kostnader på kjøp av kontorrekvisita, strøm, mobilabonnement, PCer, flyreiser og mye annet.
Ta vare på medarbeiderne dine med et fordelsprogram og gi hyggelige priser på blant annet mobil, overnatting, drivstoff og strøm. Medarbeiderne får enkelt tilgang til fordelene i en portal med all informasjon om kampanjer og rabatter. Resten ordner vi.
Lær hvordan du starter en vellykket bedrift med våre guider, maler og andre ressurser for nyetablerte bedrifter.