Løsninger for offentlig sektor

  • Hvordan drive effektivt i offentlig sektor?
  • Hvordan få systemer til å snakke sammen?
  • Hvordan gjøre tjenester tilgjengelig for brukerne?

Gode systemer for selvbetjening og samhandling hjelper ansatte i offentlig sektor å gjøre en effektiv jobb av høy kvalitet og gir fornøyde brukere i andre enden. Men det handler også om å gjøre tjenester tilgjengelige for brukerne der de ønsker å bruke dem og når det passer for dem. Det stiller store krav til mobile, nettbaserte løsninger og ikke minst sikkerhet. I samarbeid med våre kunder er vi opptatte av å digitalisere prosesser og tilfredsstille publikums krav om å kunne møte virksomheten på nett.

Se alle løsninger:

Anbefalte artikler fra Visma-bloggen

Summer Internship 2024 – Årets prosjekter

Hver juni tar vi i mot dyktige og motiverte Summer Interns på kontoret vårt på Skøyen. I år har tolv norske studenter arbeidet på seks ulike prosjekter av stor betydning for Visma. Studentene, som representerte ulike universiteter og studieretninger, har bidratt som et friskt pust med sine nye perspektiver og innovative ideer. Hvilke prosjekter har de arbeidet på, hva har blitt resultatene, og hvordan har de opplevd internshipet?

Sikre jobbreisen

Slik sikrer du jobbreisen mot sykdom og avlyste møter

Det kan være mange grunner til at en jobbreise ikke lar seg gjennomføre. Alt fra at møtet blir flyttet i siste øyeblikk til sykdom hos en av deltakerne kan gjøre at en jobbreise du allerede har bestilt ikke blir noe av, og du sitter igjen med en dyr reiseregning uten å ha forlatt kontoret. Dette kan du enkelt unngå ved å bestille en fleksibel jobbreise.